Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Freja666 | użytkownik

imię i nazwiskowho adresWarszawa zarejestrowany03.02.2008 @16:48:08 ostatnio na stronie03.07.2011 @11:36:12

WTF ?


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeNinja_92 Gadu-Gadu9206041
digarty48 komentarze697 posty na forum0

komentarze
~vickydemonique    03.05.2008 @22:29:06
dzięki i za komplement i za wysoka note
_______
"Nasze oczy są inne.... to największa różnica między Tobą i mną..."
~Saymoo    02.05.2008 @15:57:54
dziekowal x]
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~manquer    27.04.2008 @14:55:11
dziękuję uprzejmie
_______
92FM
.: :.
~vickydemonique    27.04.2008 @09:42:24
dzięki za pozytywy i dodanie do obserwowanych
_______
"Nasze oczy są inne.... to największa różnica między Tobą i mną..."
~megiera    25.04.2008 @14:19:01
dziękować ;]
~honou    20.04.2008 @21:52:55
;*
_______
"Oto woda dla martwego drzewa"
~elthrai    19.04.2008 @23:17:10
wielkie dzieki za ocenke.... przeurocza krakowianko

ps.swietne zdjecie w profilu
~Dudzi    18.04.2008 @22:04:50
Dzięki za opinię
~Oleq    16.04.2008 @17:35:45
heh mój pies ma na imie Fala;p
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
~ram    07.04.2008 @21:16:06
dzieki
~emoxmachine    06.04.2008 @18:34:41
to było bez pomysłu. dzięki.
_______
~megiera    06.04.2008 @10:09:23
dziękuję serdecznie!;]
~Ciechan0    06.04.2008 @09:52:12
:P
~Ciechan0    05.04.2008 @21:35:41
Spokojnie
~Ciechan0    05.04.2008 @21:27:17
:PPozdrawiam ;]
~Ciechan0    05.04.2008 @21:25:58
~Adam3    05.04.2008 @20:52:44
pozdrawiam.
~myhh    05.04.2008 @16:33:51
aha, zajrzę tam kiedyś :d
~chickemm    05.04.2008 @16:30:27
u mnie zajmuje nie wiecej niz pol ekranu
_______
sweet nothings.
~myhh    05.04.2008 @16:29:09
dla mnie nie ma większego znaczenia jaki masz tam nick?
~chickemm    05.04.2008 @16:26:48
zmniejszyć? taki rozmiar przeszkadza Ci w odbiorze?
_______
sweet nothings.
~myhh    05.04.2008 @16:19:50
też mam epcia dlaczego Cie dobija?
~albazinrasija    05.04.2008 @16:14:22
Thanks James jest zajebisty, pamietaj
~myhh    05.04.2008 @16:13:47
niee zaczynam. wstawiam tu tylko niektóre zdjęcia, takie najlepsze i tak jak Ty miałam ich więcej wole deviantarta
~myhh    05.04.2008 @16:04:06
i ja również :d
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt